Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky (dále též OP) platí pro nákup v internetovém obchodě www.rc-rcmodely.cz nabízející k prodeji RC Modely, náhradní díly a příslušenství. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, Belona s.r.o., Mlékárenská 435/6, 190 00 Praha 9 - Vysočany, IČ: 48029025 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetových obchodech provozovaných společností Belona s.r.o., a.s. od 1.1. 2014.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Belona s.r.o., se sídlem Mlékárenská 6, 190 00 Praha 9, IČ: 48029025, zapsané v obchodním rejstříku v oddíle B., vložka 8501 u rejstříkového soudu v Praze a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).


Vymezení pojmů

Prodávající je obchodní společnost Belona s.r.o., se sídlem Mlékárenská 6, 190 00 Praha 9; IČ: 48029025, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 14557. Belona s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele


Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.


Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.


Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího belona@seznam.cz.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Další informace k odstoupení spotřebitele ve 14 denní lhůtě jsou k dispozici na internetových stránkách prodávajícího http://www.rc-rcmodely.cz

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.


Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.


Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.


Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy belona@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2014

Odesláním objednávky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami bez výhrady a potvrzujete, že jste se seznámili se všemi částmi obchodních podmínek.

Zároveň zákazník odesláním objednávky souhlasí s vydáním faktury v elektronické podobě na Email.



ČESKÁ REPUBLIKA --- Poštou Balík d.ruky do (24h)


Poštovné Česká pošta :

- osobní odběr pouze po předchozí platbě předem

- náhraní díly 139,- Kč

- při platbě na dobírku - činí poštovné  do 1000,- Kč 139,- Kč. Objednávka  1-2 dny
- při platbě na dobírku - činí poštovné  nad 1000,- Kč 129,- Kč. Objednávka  1-2 dny

- při platbě na dobírku nebo předem na náš účet poštovné  0,- Kč. Objednávka  (od 10000Kč) 1-2 dny


ČESKÁ REPUBLIKA --- Službou PPL do (24h u Vás)


Poštovné PPL :

-Náhradní díly 119,- kč

- službou PPL na dobírku činí poštovné  do 1000,- Kč 99,- Kč. Objednávka 1-2 dny
- při platbě na dobírku - činí poštovné  nad 1000,- Kč 79,- Kč. Objednávka 1-2 dny


(Není možné platit řidiči kartou, pouze hotovost u převzetí)



ulozenka

Uloženka.cz – Hradec Králové, Pražská 293/12, 500 04 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Plzeň, Tovární 280/7, 301 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Olomouc, Myslbekova 429/9 Nové sady, 779 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky, 28.října 1422/299, 709 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – České Budějovice, Novohradská 736/36 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Plzeň, Tovární 280/7, 301 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12, 400 01 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Zlín J. A. Bati 5645 (Budova 51) 760 01 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Praha 9, Kolbenova 931/40b, 190 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Praha 4, 5. května 1109/63, 140 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Praha 7, Argentinská 286/38, 170 00 pouze 89,-Kč

Uloženka.cz – Brno 1, Václavská 237/6, 602 00 pouze 89,-

Uloženka.cz – Brno 2, Černopolní 54/245, 613 00 pouze 89,-Kč


SLOVENSKO --- hodnota nákupu min 500 Kč

(balík na Vaši adresu platba nutná předem)


Uloženka.sk – Bratislava, - Chorvátska 1, 811 07 pouze 75,-Kč  asi 3 eura není nutná platba predem

Zboží do Bratislavy na Uloženku zasíláme na dobírku (bez nutnosti platby předem)

Objednávky telefonicky ověřujeme.

 



SLOVENSKO


(balík do zásilkovny, zaplatíte až na místě v zásilkovně v SK )

(Není nutná platba předem, zaplatíte v eurách, kurz csob.cz střed)

Seznam poboček - Slovensko Doprava na dobírku jen 99,-Kč 4€

 


 

Banská Bystrica, Tajovského

Adresa: Tajovského 20, 974 01, Banská Bystrica
Provozní doba: Po–Št 07:30–16:00
Pi 07:30–15:30
Výdejní i podací místo


Bratislava, Cyprichová

Adresa: Cyprichová 10, 831 54, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 12:30–18:00
So 09:30–12:00
Výdejní místo


Bratislava, Petržalka – Danubia

Adresa: Panonska cesta 16, 851 04, Bratislava
Provozní doba: Po–Ne 10:00–13:00, 14:00–20:00
17. 11. 14:00–20:00, 10:00–13:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup


Bratislava, Petržalka (Depo)

Adresa: Šustekova 49, 851 04, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 11:00–19:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Bratislava, Podunajské Biskupice

Adresa: Podzáhradná 17, 821 07, Bratislava
Provozní doba: Po,St 10:00–18:00
Út,Št–Pi 14:00–18:00
So 09:00–12:00
Výdejní i podací místo Bezbariérový vstup


Bratislava, Vajnorská

Adresa: Vajnorská 47, 831 03, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 10:00–13:00, 14:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Dunajská Streda

Adresa: Kulačská 3, 929 01, Dunajská Streda
Provozní doba: Po–Pi 09:00–11:45, 12:30–16:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent


Galanta

Adresa: Sídl. Hanza 306/21, 924 01, Galanta
Provozní doba: Po–Pi 10:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Komárno

Adresa: Františkánov 5, 945 01, Komárno
Provozní doba: Po–Pi 09:00–17:00
So 10:00–12:00
Výdejní místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr


Košice, Toryská

Adresa: Toryská 3, 040 01, Košice
Provozní doba: Po–Ne 08:00–20:00
17. 11. zatvorené
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Liptovský Mikuláš

Adresa: Tranovského 2, 031 01, Liptovský Mikuláš
Provozní doba: Po–Pi 09:00–16:30
Výdejní místo Zásilky do 10 kg


Martin

Adresa: Štefánika 64, 036 01, Martin
Provozní doba: Po–Pi 08:00–11:30, 12:15–15:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent


Nitra, Mlynská

Adresa: Mlynská ulica č. 4, 949 01, Nitra
Provozní doba: Po–Pi 08:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka


Nové Zámky

Adresa: Janka Kráľa 19, 940 01, Nové Zámky
Provozní doba: Út–Pi 09:00–12:00, 13:00–17:30
So 09:00–12:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka Bezbariérový vstup


Poprad

Adresa: Námestie sv. Egídia 50/58, 058 01, Poprad
Provozní doba: Po–Pi 09:00–18:00
So 09:00–12:30
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Prešov

Adresa: Zemplínska 1, 080 01, Prešov
Provozní doba: Po–Pi 11:00–19:00
15. 11. 11:00–15:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Ružomberok

Adresa: Zárevúca 4935/25, 034 01, Ružomberok
Provozní doba: Po–Pi 09:00–16:00
Výdejní místo Zásilky do 10 kg Bezbariérový vstup


Spišská Nová Ves

Adresa: Tepličská cesta 10, 052 01, Spišská Nová Ves
Provozní doba: Po–Pi 09:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Trenčín

Adresa: Dolný Šianec 2, 911 01, Trenčín
Provozní doba: Po–Pi 14:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka


Trnava 1

Adresa: Štefánikova 21, 917 00, Trnava
Provozní doba: Po–Pi 10:00–19:00
So 10:00–13:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup


Trnava 2, Športová

Adresa: Športová 14, 917 01, Trnava
Provozní doba: Út–Pi 07:00–18:00
So 09:00–18:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Zvolen

Adresa: V. P. Tótha 17, 960 01, Zvolen
Provozní doba: Po–Pi 08:00–11:30, 12:30–15:30
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent


Žilina, Bánová

Adresa: K Cintorínu 51/97, 010 04, Žilina
Provozní doba: Po–Pi 09:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup

Piešťany

Adresa: E. F.Scherrera 17, 921 01, Piešťany
Modelárska technika s.r.o.
v priestoroch Supermarketu CBA

Provozní doba: Po–Pi 10:00–19:00
So 10:00–13:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup

Martin

Adresa: Jadran Štefánika 64, 036 01, Martin
Provozní doba: Po–Pi 10:00–19:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup


SLOVENSKO --- hodnota nákupu min 5000 Kč


při objednávce a platbě na účet Vás bude kontaktovat náš pracovník a potvrdí zda je zboží skladem
Ceny platné pro zboží zasílané na Slovensko:

- při platbě předem na náš účet činí poštovné 199Kč. Objednávka  (od 5000Kč)  3-4 dny

* při platbě předem vždy vyčkejte na potvrzení objednávky.
Zákazník dostane od Nás instrukce e-mailom. Platba ze Slovenska je v Eurech.
Číslo účtu při platbě předem (v eurách) ze SLOVENSKA 240780384/0300  v.s. číslo objednávky

Hrazení poštovného při nevyzvednutí zboží, výměně zboží a reklamaci.

Hrazení poštovného při nevyzvednutí zboží 150 Kč
Při nevyzvednutí balíku má právo prodejce na úhradu nákladů spojených s odesláním Vámi objednaného zboží. Těmito náklady se rozumí poštovné a balné.

Hrazení poštovného při výměně zboží a vrácení zboží

Při výměně zboží z důvodů ležících na straně zákazníka, např. špatně zvolená velikost/ hradí poštovné zákazník. Do odesílané zásilky s vyměněným zbožím bude přiložena faktura na částku rovnající se výši poštovného (cena doběrečného). Zásilka bude zákazníkovi zaslána na dobírku.

Hrazení poštovného při reklamaci a oprávněné výměně zboží

Při reklamaci a oprávněné výměně zboží (výměna kus za kus /např. při poškození zboží/ do 14dní od doručení zásilky) platí náklady na odeslání zásilky zpět k prodejci prodejce a to pouze do výše částky, kterou za odeslání zásilky zaplatil prodejce.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží.

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.


Reklamace

V případě vady výrobku, která nebyla způsobena nesprávným používáním nebo běžným opotřebením výrobku má kupující právo uplatnit reklamaci po dobu 1/2 roku od zakoupení zboží.

(Při převzetí výrobku je nezbytné překontrolovat mechanickou nezávadnost modelu. Případné mechanické poškození, které nebylo zjevně patrné při převzetí výrobku, je nutné uplatnit neprodleně po jeho zjištění (první použití výrobku). Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku není možné uznat (zejména u dílů podléhajících přirozenému opotřebení, vad vzniklých nevhodným skladováním či nešetrným zacházením ze strany uživatele).Výrobek nesmí jevit neoprávněný vstup do vysílače a přijímače označený ochranní známkou, nedodržením strácí výrobek záruku.

Na pohonní baterie se vzahuje pouze 1/2 roční záruka. Životnost baterie ovlivňuje počet nabití (pod-vybití) a správné skladovaní.

Nejčastější mechanické poškození (neoprávněná reklamace) náraz vrtulníku do stěny, střet vrtulníku s překážkou a pád vrtulníku, čímž dojde k poškození rotoru a ozubených kol nebo ulomenou část auta nebo tanku pri neodborné manipulaci. Za neoprávněnou reklamaci (mechanické poškození) bude zákazíku účtován polatek.

Za neoprávněnou reklamaci naopak lze označit případy, kdy kupující věděl (nebo měl a mohl vědět), že se nejedná o záruční vadu a snažil se tak zneužít své oprávnění. Je-li si totiž kupující vědom (nebo měl a mohl si být vědom), že za vadu prodávající neodpovídá (např. z důvodu, že ji sám kupující způsobil), a přesto práva z odpovědnosti za vady uplatňuje, nemohou jít náklady spojené s vyřízením reklamace k tíží prodávajícího. V takovém případě se ani nemůže jednat o omezení práva spotřebitele ve smyslu § 56 odst. 3 písm. b) občanského zákoníku, neboť spotřebitel žádné právo nemá a navíc si je toho vědom (nebo měl a mohl být vědom). Náklady spojené s takovouto reklamací by samozřejmě prodávající nehradil. V určitých případech lze uvažovat i o užití § 424 občanského zákoníku, podle kterého odpovídá za škodu i ten, kdo ji způsobil úmyslným jednáním proti dobrým mravům.

Pro stanovení datumu nákupu postačí jakákoli písemná informace s datumem koupě (tedy i pouhá objednávka v našem eshopu, daňový doklad, dodací list apod.). Prodávající má na vyřešení reklamace lhůtu 30 dnů která je však zpravidla mnohem kratší. Před zasláním reklamace Vám doporučujeme kontaktovat nás pro dohodnutí přesného postupu.

Zákonná lhůta 24 měsíců se vztahuje pouze na zákazníky kteří koupili zboží na RČ. Pokud jde o prodej na IČO tak může být záruční doba jiná (v případě zájmu se informujte přímo u nás na konkrétní zboží).